Учнівське самоврядування
ПОЛОЖЕННЯ ПРО УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ДНЗ «КАНІВСЬКЕ ВПУ»
Мета і завдання діяльності органів учнівського самоврядування
1.Метою учнівського самоврядування є:
- створення умов для самореалізації учнів в інтересах особистості, суспільства, Закладу, держави;
- сприяння різним формам соціальної активності, громадських ініціатив, соціалізації молодого покоління;
- формування в учнів навичок та якостей, необхідних для вироблення активної життєвої позиції, організаторських та лідерських рис, креативних підходів до вирішення завдань, умінь працювати в команді, дослухатися до думки інших та знаходити компроміси, співпрацювати з адміністративними структурами у Закладі та поза його межами, відповідальності за результат своєї праці тощо.
2.Основними завданнями органів учнівського самоврядування є:
- захист прав та інтересів учнів, узгодження їх з правами та інтересами адміністрації, працівників Закладу, інших категорій, суспільства;
- забезпечення участі учнів в управлінні Закладом, представництво учнів у колегіальних робочих та дорадчих органах Закладу, їхніх структурних підрозділів, включаючи стипендіальні комісії;
- вироблення позиції учнів щодо різних аспектів функціонування Закладу, забезпечення ефективного «зворотного зв’язку», інформування його керівництва, відповідних служб та посадових осіб щодо прийнятих учнями рішень, сформованої думки учнівського загалу;
- напрацювання механізмів позитивного вирішення проблем учнів на різних рівнях: від Закладу до загальнодержавного, сприяння участі учнів у реалізації державної молодіжної політики;
- залучення учнів до участі у громадському житті Закладу, координація діяльності низових органів учнівського самоврядування;
- надання інформаційної, правової, психологічної, юридичної та іншої консультаційної допомоги учням, у т.ч. у співпраці з керівництвом, відповідними службами та посадовими особами Закладу;
- контроль за дотриманням Правил внутрішнього розпорядку та Статуту Закладу, оперативне реагування на випадки їх порушення;
- а також сприяння:
- навчальній, професійній, науковій та громадській діяльності учнів, забезпеченню виконання учнями своїх обов'язків;
- формуванню в учнів моральних та етичних норм, вихованню гуманізму, пропаганді здорового способу життя, безпечної поведінки, запобіганню вчиненню ними правопорушень;
- поліпшенню умов побуту та дозвілля учнів;
- створенню різноманітних гуртків, секцій, товариств, об'єднань, клубів за інтересами та координація їх діяльності;
- залученню учнів до зайнятості у вільний від навчання час, включаючи залучення до участі в громадських роботах на волонтерських засадах.
Структура і організація роботи учнівського самоврядування
1.Учнівське самоврядування здійснюється на рівні учнівської групи, гуртожитку та Закладу в цілому.
- Представницькі органи учнівського самоврядування створюються за ініціативи учнів на добровільних засадах.
3. Структура учнівського самоврядування складається з таких органів:
- загальні збори (Конференція) учнів Закладу;
- виконавчий орган учнівського самоврядування Закладу;
- виконавчі органи учнівських груп;
- учнівська рада гуртожитків.
4. Єдиним вищим колегіальним органом учнівського самоврядування Закладу є загальні збори (Конференція) учнів, в якому забезпечене представництво не менш як 75 відсотків учнів, на яких затверджується Положення.
Положення ухвалюється загальними зборами та затверджується керівником Закладу.
- Виконавчий орган учнівського самоврядування Закладу може мати різні форми: сенат, парламент, учнівська республіка, тощо (наприклад, далі – Кабінет).
- Головною структурною одиницею системи учнівського самоврядування є навчальна група, яка має свій виконавчий орган управління, його голову і делегує свого представника (декілька представників) на загальні збори (конференцію) учнів.
7. Загальні збори (конференція) учнів формуються з представників делегатів навчальних груп та гуртожитку, обирають склад Кабінету, визначають його структуру і повноваження, заслуховують звіт. Обрання представницьких органів учнівського самоврядування здійснюється загальними зборами шляхом таємного голосування.
- Кількість, назви та структурний зміст органів учнівського самоврядування відповідають організаційній структурі Закладу, термін повноважень Кабінету – один календарний рік.
З числа своїх членів Кабінет обирає голову, його заступника (заступників) і секретаря.
- Голова Кабінету організовує роботу органів самоврядування, на запрошення адміністрації бере участь у засіданнях педагогічної ради Закладу, де обговорюються питання діяльності органів учнівського самоврядування, проблемні питання учнівського життя.
- Секретар Кабінету організовує контроль за виконанням рішень органів учнівського самоврядування, веде протоколи його засідань і виступає з повідомленнями про виконання рішень.
- При Кабінеті створюються сектори (комісії, відділи, департаменти тощо) за напрямами роботи:
- навчально-наукова,
- культурно-просвітницька,
- захист прав учнів,
- спортивно-оздоровча,
- соціально-побутова,
- прес-центр та ін.
У складі учнівської Ради гуртожитків створюються відповідні комісії за головними напрямами життєдіяльності:
- житлово-побутова,
- культурно-виховна,
- санітарно-гігієнічна,
- фізкультурно-масової роботи,
- громадського порядку, тощо.
- Засідання Кабінету проводиться не менше одного разу на місяць і вважається правомірним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 обраних до його складу членів. Виконавчий орган учнівського самоврядування Закладу приймає рішення більшістю голосів її членів. Він вирішує питання життєдіяльності учнів.
- Кожне засідання виконавчого органу фіксується протоколом, який підписується головою або його заступником, секретарем.
- На розгляд загальних зборів (конференцій) виносяться найважливіші питання життєдіяльності учнів, обумовлені основними напрямками діяльності учнівського самоврядування.
- Кабінет та учнівська рада гуртожитку в кінці навчального року на загальних зборах (конференції) звітують про виконану роботу.
- Рішення виконавчого органу учнівського самоврядування Закладу і загальних зборів (конференції) є обов'язковим для виконання.
- У своїй діяльності органи учнівського самоврядування не дублюють роботу первинної профспілкової організації учнів.
Учнівське самоврядування:
ГОЛОВА УЧНІВСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ:
Жовтенко Максим, ІІІ курс
І заступник голови парламенту :
Костов Петро, ІІІ курс
ІІ заступник голови парламенту:
Шумик Ярослав, І курс
Секретар парламенту:
Балюк Анастасія, ІІ курс
Голова ради гуртожитку (Канів):
Жовтенко Максим, 3 курс
Голова ради гуртожитку (Степанці): Сподарик Тарас, ІІ курс
СТАРОСТАТ
ДНЗ «Канівське ВПУ»
2022-2023 н.р.
№ пп |
Прізвище та ім’я старости навчальної групи |
Номер групи |
Курс |
Професія |
1 |
Корчак Діана |
1д |
І |
«Виробник художніх виробів з кераміки. Декоратор вітрин.» |
2 |
Тахтаров Артем |
1с |
І |
«Слюсар з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення.» |
3 |
Шумик Ярослав |
11 |
І |
«Тракторист-машиніст с/г виробництва. Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорії С.» |
4 |
Плахотнюк Марія |
11к |
І |
«Кухар.» |
5 |
Рибак Владислав |
11з |
І |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів.» |
6 |
Балюк Анастасія |
2к |
ІІ |
«Кухар. Офіціант. Бармен.» |
7 |
Місьонг Олександр |
2з |
ІІ |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів.» |
8 |
Кисота Олександр |
2в |
ІІ |
«Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням.» |
9 |
Сподарик Тарас |
21 |
ІІ |
«Тракторист-машиніст с/г виробництва. Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорії С.» |
10 |
Жовтенко Максим |
3к |
ІІІ |
«Кухар. Офіціант. Бармен.» |
11 |
Овсянников Дмитро |
3з |
ІІІ |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування.» |
12 |
Руденко Назар |
31 |
ІІІ |
«Тракторист-машиніст с/г виробництва. Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорії С.» |
13 |
Лисенко Дмитро |
4в |
ІV |
«Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням.» |
14 |
Степанкевич Роман |
4з |
ІV |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів.» |
Рада гуртожитку
(Степанецьке відділення)
Староста гуртожитку:
Сподарик Тарас IІ курс
Заступник старости :
Шумик Ярослав І курс
Відповідальні за санітарно-гігієнічну
чистоту:
Перцев Богдан І курс
Аббасов Рустам І курс
Пономаренко Іван ІІІ курс
Відповідальні за житлово-побутові умови:
Коляда Іван І курс
Гура Вадим ІІ курс
Савоннік Богдан І курс
Відповідальні за громадський порядок:
Невідомський Ярослав ІІ курс
Грищенко Дмитро ІІІ курс
Відповідальні за культурно-виховну
роботу:
Руденко Назар ІІІ курс
Васюра Аліна І курс
Сподарик Тарас ІІ курс
Відповідальні за фізкультуно-масову
роботу:
Лубенець Олексій ІІ курс
Правдивий Артем І курс
Сподарик Тарас ІІ курс
Рада гуртожитку
(Канів)
Староста гуртожитку:
Жовтенко Максим ІІІ курс
Заступник старости :
Чеша Каріна ІІ курс
Відповідальні за санітарно-гігієнічну
чистоту:
Дюдя Ілона ІІ курс
Лисенко Дмитро 4 курс
Черська Дарія І курс
Відповідальні за житлово-побутові умови:
Ткаченко Олександр ІІ курс
Горощенко Микола ІІ курс
Гончарку Богдан 4 курс
Відповідальні за громадський порядок:
Манжула Андрій 4 курс
Горовий Андрій ІІ курс
Нагорна Інна І курс
Відповідальні за культурно-виховну
роботу:
Костов Петро ІІІ курс
Полінько Ярослава ІІ курс
Карнадський Максим І курс
Відповідальні за фізкультуно-масову
роботу:
Балацький Максим 4 курс
Ярош Дмитро ІІ курс
Єгоров Гліб І курс