Гурткова робота
Графік робочого часу
керівника гуртка "Прем'єра"
на 2022-2023 н.р.
(І семестр)
День роботи |
Час роботи |
Понеділок |
15.00 – 18.30
|
Вівторок |
|
Середа |
15.00 – 18.30
|
Четвер |
15.00 – 18.30
|
П’ятниця |
|
Субота |
15.00-18.30
|
Неділя |
14.00-18.00
|
Вівторок, п’ятниця - вихідний
Навчальна програма гуртка "Прем'єра"
Графік робочого часу
керівника гуртка "Юний кондитер"
на 2022-2023 н.р.
(І семестр)
День роботи |
Час роботи |
Вівторок |
15.00 – 18.30
|
Середа |
15.00 – 18.30
|
П’ятниця |
14.15 – 17.15
|
Навчальна програма гуртка "Юний кондитер"
На базі Степанецького відділення ДНЗ « Канівське ВПУ» було організовано роботу гуртка « Юний кондитер».
Гурток працює згідно робочої навчальної програми « Юний кондитер» та розробленим робочим графіком.
Керівником гуртка залучено до роботи 30 осіб та сформовано 3 робочі підгрупи.
Програма гуртка є першим етапом ознайомлення учнів зі світом професій, спираючись на знання з основних наук, залучення учнів до інформаційної та трудової діяльності розвиваючи в них здатність реально оцінювати свої можливості для вибору своєї майбутньої професійної діяльності.
В основу гуртка покладено проектно-технологічний підхід.
Реалізацією змісту програми було забезпечення вирішення наступних завдань:
-формування в учнів знань про особливості процесу праці та вимоги до професії кондитер, її можливості у сучасному суспільстві;
-ознайомлення учнів з технологією приготування кондитерських виробів, будовою обладнання, пристосуваннями та інструментами, які застосовуються при виконанні кондитерських робіт;
-розвиток відповідних нахилів та творчих здібностей учнів, їх свідомому професійному самовизначенню у майбутньому;
-оволодіння прийомами користування інструментами, пристосуваннями, які застосовуються при виконанні кондитерських робіт;
-дотримання вимог санітарії та гігієни, безпеки праці;
-набуття практичних навичок необхідних для використання раціональних прийомів технології виготовлення кондитерських виробів;
-розвиток навчально-пізнавальних інтересів на основі виконання творчих завдань у процесі проектно-технологічної діяльності.
В цілому діяльність гуртківців є колективною. На заняттях учням подобається працювати , радитися, обговорювати процес виконання завдання. Це відбувається тому, що гуртківці відчувають потребу в спілкуванні. Працюючи в складі групи, вони на власному досвіді переконуються в користі спільного планування, розподілі обов’язків. Вихованці спілкуючись між собою привчаються діяти злагоджено, формуючи почуття колективної відповідальності за результат спільної діяльності, а також визначенні своєї ролі в цьому процесі. Групова форма роботи — це така побудова роботи, де вся група гуртківців об’єднується в мікрогрупи по 3-8 осіб для виконання певного завдання. Завдання видається всій групі, а не окремій дитині. Така форма організації діяльності вимагає певних зусиль і здібностей кожного, а це є природним стимулом здорового творчого змагання. Вона передбачає включення групи вихованців у спільне планування навчальної діяльності, виховання, визначення інформації, обговорення, взаємний контроль. Вона зумовлює роботу дітей над єдиним завданням. Темп роботи залежить від складу групи. Кожен гуртківець індивідуально сприймає інформацію.
До груп залучено гуртківців із різним рівнем інформованості щоб вони мали можливість допомагати один одному, й ураховано соціально-психологічні чинники.
Досліджуючи групову навчальну діяльність вихованців, можна зробити висновок, що вона сприяє підвищенню рівня продуктивної діяльності на занятті, організації більш ритмічної діяльності кожного вихованця. Вона дає змогу реалізувати виховну функцію заняття не лише шляхом змісту, а й шляхом організації навчальної діяльності. Взаємний контакт вихованців під час виконання завдань сприяє встановленню дружніх відносин, формує почуття обов’язку і відповідальності за спільну працю, що матиме важливе значення у майбутній трудовій діяльності після закінчення навчального закладу. Групова робота привчає вислуховувати думку товариша, доводити правильність власних відповідей, приймати колективні рішення, вболівати за успіх спільної праці.