09:55 02.04.2024
Класним керівникам
https://rada.info/upload/users_files/05538033/49875a65cb5a306213671382ec677232.pdf
До Дня спротиву окупації Автономної Республіки Крим та міста Севастополя в
Інформаційні матеріали до 10-ої річниці від початку російсько-української війни
Про відзначення Всесвітнього тижня грошей
До річниці повномасштабного вторгнення РФ в Україну
РЕКОМЕНДАЦІЇ для місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій щодо заходів, пов’язаних зі збереженням та вшануванням пам’яті учасників, жертв та подій Російсько-української війни
Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні - музей Революції Гідності
https://rada.info/upload/users_files/05538033/5fe09879618870109722eb0aa1ca47c6.pdf
«Мрієш стати психологом? Вступай до ХНУВС!» https://www.youtube.com/watch?v=ZpWm5vCyJdA і
«До уваги старшокласників!» https://univd.edu.ua/uk/news/14118
https://rada.info/upload/users_files/05538033/f131f3f1b26c22ac4ae8dd082e4a7878.pdf
Щодо Дня Соборності
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Класний керівник — це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, навчальної групи професійно-технічного закладу, окремими учнями, їх батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.
Обов’язки класного керівника покладаються на педагогічного працівника загальноосвітнього, професійно-технічного навчального закладу, який має педагогічну освіту, здійснює педагогічну діяльність, фізичний та психічний стан здоров’я якого дозволяє виконувати ці функції.
Обов‘язки класного керівника
Класний керівник зобов'язаний:
- Здійснювати систематичний аналіз стану успішності і динаміки загального розвитку учнів.
- Організовувати навчально-виховний процес в групі; залучати учнів в систематичну діяльність класного і загальноучилищного колективів, вивчати індивідуальні особливості особистості учнів, умови їх життєдіяльності в сім'ї та училищі.
- Відслідковувати та своєчасно виявляти девіантні прояви в розвитку і поведінці учнів, здійснювати необхідну педагогічну та психологічну корекцію, в особливо складних і небезпечних випадках інформувати про це адміністрацію училища.
- Надавати допомогу учням у вирішенні їхніх гострих життєвих проблем і ситуацій.
- Організовувати соціальний, психологічний та правовий захист учнів.
- Залучати до організації виховного процесу в групі інших викладачів, батьків учнів, фахівців з інших сфер (науки, мистецтва, спорту, правоохоронних органів та ін.)
- Пропагувати здоровий спосіб життя.
- Регулярно інформувати батьків (опікунів) учнів про їхні успіхи або невдачі. Здійснювати управління діяльністю класного батьківського комітету.
- Контролювати відвідування навчальних занять учнями своєї групи.
- Координувати роботу викладачів, які працюють в групі з метою недопущення неуспішності учнів і надання їм своєчасної допомоги в навчанні.
- Планувати свою діяльність по класному керівництву відповідно до вимог до планування виховної роботи, прийнятими в училищі.
- Регулярно проводити класні години та інші позаурочні і позаучилищні заходи з групою.
- Вести документацію по групі (особисті справи учнів, класний журнал), а також з виховної роботи (план виховної роботи, звіти, індивідуальні картки вивчення особистості учня, довідки, характеристики, розробки виховних заходів тощо).
- Підвищувати свою кваліфікацію у сфері педагогіки та психології, сучасних виховних і соціальних технологій.
- Готувати та надавати звіти різної форми про групу і власну роботу на вимогу адміністрації училища.
- Дотримуватися вимог техніки безпеки, забезпечувати збереження життя і здоров'я учнів під час проведення позакласних, позашкільних заходів.
- Бути прикладом для учнів у приватному та суспільному житті, демонструвати на власному прикладі зразки моральної поведінки.
Права класного керівника
Класний керівник має право:
- Виносити на розгляд адміністрації училища, педагогічної ради, органів училищного самоврядування, батьківського комітету пропозиції, ініціативи, як від імені класного колективу, так і від свого імені.
- Отримувати своєчасну методичну та організаційно-педагогічну допомогу від керівництва училища.
- Самостійно планувати виховну роботу з класним колективом, розробляти індивідуальні програми роботи з учнями та їх батьками (опікунами), визначати норми організації діяльності класного колективу та проведення класних заходів.
- Запрошувати в училище батьків (опікунів) учнів з питань, пов'язаних з діяльністю класного керівника, або інших питань.
- Здійснювати індивідуальний режим роботи з учнями.
- Самостійно визначати форми планування виховної роботи з групою з урахуванням виконання основних принципів загальноучилищного планування.
- Класний керівник має право на захист власної честі, гідності та професійної репутації в разі незгоди з оцінками його діяльності з боку адміністрації училища, батьків, учнів, інших педагогів.
Організація діяльності класного керівника
- Класний керівник щодня:
• визначає відсутніх учнів на уроках та тих, що запізнилися, з'ясовує причини їх відсутності або запізнення, проводить профілактичну роботу з попередження запізнень та пропуску навчальних занять;
• організовує і контролює чергування учнів в закріплених за групою кабінетах;
• організовує різні форми індивідуальної роботи з учнями, у тому числі в разі виникнення девіації в їхній поведінці;
- Класний керівник щотижня:
• проводить класну виховну годину відповідно до плану виховної роботи;
• організовує роботу з батьками (за потребою);
• проводить роботу з викладачами, що працюють в групі (за потребою);
• аналізує стан успішності в групі в цілому і в окремих учнів;
- Класний керівник щомісяця:
• відвідує уроки в своїй групі;
• отримує консультації у психолога та окремих викладачів;
• організовує роботу класного активу;
• вирішує господарські питання в групі;
- Класний керівник протягом семестру:
• оформлює і заповнює класний журнал;
• бере участь у роботі методичного об'єднання класних керівників;
• проводить аналіз виконання плану виховної роботи, стану успішності та рівня вихованості учнів;
• проводить корекцію плану виховної роботи на наступну частину семестру;
• проводить класні батьківські збори;
• представляє в навчальну частину звіт про успішність учнів класу за семестр;
- Класний керівник щорічно:
• оформлює особисті справи учнів;
• аналізує стан виховної роботи в групі та рівень вихованості учнів протягом року;
• складає план виховної роботи в групі (план класного керівника);
• збирає і надає в адміністрацію училища статистичну звітність про учнів групи (успішність, матеріали для звітів, працевлаштування випускників та ін.)
- Класні виховні години проводяться один раз в тиждень.
- У відповідності зі своїми функціями класний керівник вибирає форми роботи з учнями:
• індивідуальні (бесіда, консультація, обмін думками, надання індивідуальної допомоги, спільний пошук вирішення проблеми тощо);
• групові (творчі групи, органи самоврядування та ін.);
• колективні (конкурси, вистави, концерти, походи, зльоти, змагання та ін.)
Документація класного керівника
Класний керівник веде таку документацію:
1. Аналіз і план виховної роботи (на основі перспективного плану роботи загальноосвітнього закладу). Форма аналізу і плану виховної роботи визначається училищним методичним об'єднанням класних керівників;
2. План роботи на кожний місяць;
3. Соціальний паспорт групи (форма встановлюється адміністрацією училища);
4. Результати педагогічного, соціологічного, психологічного, фізичного, медичного дослідження учнів групи;
5. Протоколи засідань батьківських зборів, матеріали для підготовки батьківських зборів;
6. Розробки, сценарії, сценарні плани виховних заходів, що проводяться з учнями (в т.ч. класних виховних годин);
7. Матеріали методичної роботи з класного керівництва;
8. Звіти, аналітичні матеріали.
Алгоритм роботи класного керівника
1. Знайомство з особистими справами учнів, вивчення характеристик, рівня успішності та соціального статусу.
2. Складання первинної індивідуальної картки учня.
3. Початкова, проміжна і кінцева стадії моніторингу пізнавальних інтересів, захоплень, потреб та особливостей учнів (проводяться шляхом анкетування, тестування, співбесіди з учнями і батьками, спостереження за учнями, проведення поточних співбесід)
4. Проведення спільних з учнями і батьками зборів.
5. Розподіл обов’язків серед учнів (обирання відповідальних за різні сектори роботи: старостат, спорт, чергування тощо).
6. Індивідуальні бесіди з кожним учнем.
7. Складання соціального паспорта групи.
8. Складання щомісячного плану виховної роботи в групі.
Класні керівники і куратори груп
2023-2024 н.р.
№п/п |
Група |
Професія |
Прізвище ім’я |
1 |
1к |
«Кухар. Офіціант. Бармен» |
ІринаБузницька |
2 |
1з |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» |
НаталіяЛуцик |
3 |
1в |
«Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням» |
ОксанаПорожня |
4 |
11 |
«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва. Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорій «С» |
ОленаЦибулько |
5 |
2д |
«Виробник художніх виробів з кераміки. Декоратор вітрин» |
РусланМельник |
6 |
21 |
«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва. Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорій «С» |
АллаТкаченко |
7 |
2с |
«Слюсар з ремонту контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електромеханіка). Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення»» |
МаріяГенсерук |
8 |
3к |
«Кухар. Офіціант. Бармен» |
ІгорВолощенко |
9 |
3з |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» |
КатеринаФрунт |
10 |
3в |
«Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням» |
МаринаКотенко |
11 |
31 |
«Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва. Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування. Водій автотранспортних засобів категорій «С» |
СергійБровко |
12 |
11к |
«Кухар» |
АллаТкаченко |
13 |
12з |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» |
КатеринаФрунт |
14 |
4к |
«Кухар. Офіціант. Бармен» |
ІринаБузницька |
15 |
4з |
«Електрозварник ручного зварювання. Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» |
НаталіяЛуцик |
АКТ обстеження житлово-побутових умов учня ДНЗ «Канівське ВПУ»
АКТ про невідвідування училища
Анкета дослідження адаптації здобувачів освіти І курсів
Протокол ради профілактики правопорушень групи (бланк)
Протокол засідання батьківських зборів групи (бланк)
Аналіз відвідування навчальних занять учнями
09:34 11.10.2022
Боротьба зі злочинністю під час війни (практичні рекомендації)
Практичні рекомендації громадянам щодо зменшення можливості стати потерпілим від кримінальних правопорушень, зокрема: "Як уберегтися в інформаційному просторі в умовах воєнного стану" та "Як уберегтися від сексуального насильства (під час війни)"https://rada.info/upload/users_files/05538033/06a720f1fefe0a771987b4487131146a.pdf12:33 12.07.2022