випадкове фото

перейти до альбому

СТОП, БУЛІНГ!

                                                                                

                                                                ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ

                                                                            В ДНЗ «КАНІВСЬКЕ ВПУ»

 

1. Загальні правила поведінки учнів

1.1. Учень приходить до училища за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у заклад освіти дотримується правил ввічливості, прямує до місця проведення уроку.

1.2. Не дозволяється перебувати у класних приміщеннях у верхньому одязі.

1.3. Забороняється приносити до закладу освіти та на його територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини; спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.

1.4. Не дозволяється без дозволу педагогів йти із закладу освіти в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явити класному керівнику довідку від лікаря або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.

1.5. Учень училища приносить необхідне навчальне приладдя, книги, зошити. Приходить до закладу освіти з підготовленими домашніми завданнями з предметів згідно з розкладом уроків.

1.6. Учень закладу освіти проявляє повагу до старших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо.

1.7. Поза навчальним закладом учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямомувати репутацію училища.

1.8. Учні бережуть майно училища, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.

1.9. Учні дотримуються правил техніки безпеки та безпеки життєдіяльності як під час уроків так і під час перерв.

1.10. За пошкоджене майно училища батьки учня зобов’язані відшкодувати збитки.

2. Поведінка на заняттях

2.1. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей.

2.2. Якщо під час занять учню необхідно вийти з навчальної аудиторії (лабораторії, майстерні), то він повинен попросити дозвіл у викладача (майстра в/н).

2.3. Учень має бути ввічливим у спілкуванні з викладачами, працівниками училища, батьками інших учнів, а також з учнями, зміцнювати своє здоров’я, дбати про фізичний розвиток.

    1. Під час уроку не можна вживати їжу, напої, жувати жуйку.
    2. ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ користуватися мобільним телефоном під час уроків.

 

3. Поведінка до початку уроку, на перервах і після закінчення занять

3.1. До початку уроку учень повинен:

прибути до кабінету до першого дзвінка, увійти до навчальної аудиторії (лабораторії, майстерні в/н) тільки в присутності викладача (майстра в/н) і підготуватися до уроку.

3.2.Під час перерви учні зобов’язані:

навести чистоту та порядок на своєму робочому місці; вийти з аудиторії; рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони; реагувати на зауваження працівників училища, чергових викладачів, адміністрації; допомагати підготувати навчальну аудиторію на прохання викладача до наступного уроку; у разі спізнення на урок постукати в двері аудиторії, зайти, привітатися з викладачем, вибачитися за спізнення і попросити сісти на місце.

В училищній їдальні учні повинні виконувати вимоги працівників їдальні, медичного працівника, чергового майстра, адміністрації.

Забороняється перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі; бешкетувати та виносити їжу і напої за межі їдальні.

3.3. Під час перерви учням забороняється:

бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для занять спортом; штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми; вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим; палити в будівлі і на території училища.

                                                                                    ПЛАН

                                       заходів щодо попередження насильницької моделі поведінки, випадків                                                         булінгу серед учасників  освітнього процесу в ДНЗ «Канівське ВПУ»

                                                                    на ІІ семестр 2018 – 2019 н.р.

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

1

Оформлення стенду на тему «Стоп, булінг!»

січень

Заст. директора з ВР

2

Розміщення на сайті навчального закладу та в соціальних мережах інформаційні матеріали щодо булінгу

січень – лютий

Заст. директора з ВР, системний адміністратор

3

Виховна година в навчальних групах «Життя без насильства»

січень

Класні керівники

 

Організація та проведення педагогічним працівникам семінару «Булінг: виявлення та профілактична робота щодо його попередження»

лютий

Заст. директора з ВР

4

Організувати написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим»

лютий

Викладач української мови

5

Проведення тижня протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу

Лютий-березень

Соціальний педагог, практичний психолог

6

Проведення загально училищних батьківських зборів «Якщо ваша дитина стала жертвою булінгу»

березень

Заст. директора з ВР, соціальний педагог

7

Урок відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до оточуючих»

березень

Класні керівники

8

Проведенні профілактичних рейдів з виявлення порушень прав дитини, запобігання злочинності та правопорушень серед неповнолітніх, які не відвідують навчальні заняття

березень

Адміністрація, класні керівники,  соціальний педагог

9

Година правової обізнаності «Безпечна поведінка в Інтернеті»

квітень

Класні керівники

10

Година відвертого спілкування за участю представників Ювенальної превенції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»

квітень

Соціальний педагог

11

Обстеження умов проживання учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, виявлення деструктивних сімей, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах

квітень - травень

Соціальний педагог

12

Організація та проведення соціально-педагогічної допомоги учням і сім'ям, які потребують особливої уваги та проживають у складних життєвих обставинах

постійно

Адміністрація, класні керівники,  соціальний педагог, практичний психолог

13

Розгляд на педагогічній раді стану відвідування учнями навчальних занять та ефективність заходів щодо запобігання пропусків уроків без поважних причин

червень

Заст. директора з ВР, класні керівники

 

Порядок подання та розгляду заяв (з дотриманням конфіденційності) про випадки булінгу від здобувачів освіти, їх батьків

1. Якщо ви стали свідком булінгу по відношенню до здобувача освіти або до осіб, які залучаються до освітнього процесу, то зверніться з письмовою заявою до директора училища;

2. Директор розглядає заяву (термін – 1 день) про випадок булінгу від здобувачів освіти, їх батьків, законних представників, інших осіб та видає рішення про проведення розслідування;

3. Для проведення розслідування директор училища залучає заступника директора з виховної роботи, соціального педагога та практичного психолога;

4. Для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування вживає відповідних заходів реагування

5. Для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування скликає комісію у складі: заступник директора з НВрР, заступник директора з ВР, соціальний педагог, представник педагогічного колективу, голова НППО.

6. За прийнятими рішеннями директор училища вживає відповідних заходів реагування.

Автор: Адміністратор| Дата: 21:54:34 29.01.2019